نحوه استفاده از عودmin read 1

چگونگی استفاده از عود

عودها حداکثر طول عمری 2 ساله دارند. بهتر است قبل از اتمام این مدت، آنها را استفاده کرد؛ چرا که با گذشت زمان، قدرت موجود در عطر آنها، از بین می رود.

همچنین، محل نگهداری و ذخیره عودها بهتر است هر 3 ماه یک بار، تعویض گردد؛ چون قرار دادن ظرف ذخیره عودها در مکانهای مختلف، باعث ایجاد پوششی سیاه در اطراف آن می شود.

پس، بهتر است آنها را داخل جعبه مخصوص خود، قرار دهید. برخی مردم عود را داخل شکافهای دیوار و …، قرار می دهند. این روش از منظر روحی، صحیح نیست.

استفاده از یک جاعودی به همراه بشقاب زیر آن، بهترین روش برای جمع کردن خاکستر عود است. با این کار، نه تنها، خاکستر عودها لگدمال نشده، بلکه روشی پیشگیرانه برای جلوگیری از آتش سوزی می باشد.

به هر میزان احترام فرد هنگام روشن کردن عود، بیشتر باشد، به همان اندازه نیز، منافع حاصل از آن، افزایش می یابد. این حس احترام باید در افرادی که در اطراف محل روشن کردن عود، حضور دارند نیز، وجود داشته باشد.

دلیل این احترام آگاهی الهی جذب شده توسط رایحه عود، است که در محل، حضور دارد. پس، آن را روشن کرده و داخل جاعودی ای که داخل بشقاب، قرار داده شده، می گذاریم.

بهتر است برای هر طبقه، عودهای جداگانه ای روشن و همچنین، از ظرفهای ذخیره سازی عود جداگانه ای، استفاده شود. یک عود برای هر طبقه، کافیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =