مکس لوکیدو نویسنده‌ کتاب‌های پرفروش پانچلوmin read 1

مکس لوکیدو نویسنده‌ کتاب‌های پرفروش پانچلو است. اما جالب است بدانید که تنها کتاب پرفروش و معروف او کتاب‌های پانچلو نیست. برخی از کتاب‌های او به 54 زبان دنیا ترجمه شده و بیش از 100 میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروخته است
مکس لوکیدو یکی از بهترین سخنوران و نویسندگان در دنیای امروز ماست. و به‌نقل از مجله نیویورک‌تایمز، او یکی از تاثیرگذارترین رهبران در شبکه‌های اجتماعی است. لوکیدو به همراه همسرش زندگی می‌کند. او سه فرزند دخترو یک نوه دارد.
لوکیدو در سال 1955 در سن‌آنجلو، تگزاس به دنیا آمد. و کوچکترین فرزند خانواده بود. پدرش در شرکت نفتی اکسول (Exxon) مکانیک بود. لوکیدو در مورد او می‌گوید «پدرم همیشه بوی مواد پاک‌کننده‌ی روغن می‌داد و برای من دیدن خداوند مهربان و باشفقت، بسیار راحت بود، چراکه پدرم دقیقا این‌گونه بود». مادرش نیز پرستاری بود که در زمین‌های پنبه هم کار می‌کرد.
لوکیدو در سنین نوجوانی علیه خدا و ارزش‌های خانواده‌ سرکشی کرد. اما این دوره زیاد طول نکشید. زیرا او دوباره به ریشه‌های خود بازگشت و محبت خداوند را در درونش یافت. ازدواج کرد، و مدتی به‌عنوان مبلغ مذهبی در برزیل خدمت کرد و سپس به ایالات متحده بازگشت و در کنار کارش به نویسندگی پرداخت

 

 

در طول دو دهه نویسندگی، مکس لوکیدو به بسیاری از آرزوهایی که نویسندگان دارند رسیده است. اکثر آثار او در لیست‌های معتبر کتاب‌های پرفروش مانند نیویورک تایمز (New York Times)، یواس تودای (US Today)، پابلیشرز دیلی ( Publishers Daily) قرار گرفته‌اند. علاوه‌ بر کتاب، بعضی از آثار و شخصیت‌های کتاب‌های لوکیدو به صورت نوار‌صوتی، ویدئو، تن‌پوش،کادو‌های تزئینی، نشانک‌های کتاب و تقویم منتشر شده است. در بهار سال 1993 کمپانی هال‌مارک (Hallmark) -که در زمینه اشیاء تزئینی و اقلام هدیه‌ای فعالیت می‌کند- کارت‌پستال‌هایی با جملات انگیزشی کتاب‌های لوکیدو منتشر کرد، که بیش از یک میلیون عدد درسراسر جهان فروخت. این رقم باور‌کردنی نیست.
موفقیت و فروش بالای کتاب‌ها، توجه بسیاری را به سمت این نویسنده ساکن تگزاس جذب کرده است، و باعث حضور او در رسانه‌های بسیاری از جمله یواس تودای (US Today)، مصاحبه زنده لری‌کینگ (Larry King Live) و اخبار شبانگاهی ان‌بی‌سی (NBC Nightly News) شد. او در آیین سالانه صبحانه دعای ملی، پیش از رئیس‌جمهور سخنرانی کرد. هم‌چنین، به عنوان یک سخنران به همراه یک گروه موسیقی بین‌المللی در تور موسیقی آنها سخنرانی کرد. این تور موسیقی، «بیا با هم دعا کنیم» نام داشت، و موفقیت زیادی در سراسر جهان کسب کرد. در این تور موسیقی، هنرمندان برنده‌ی جایزه‌ی گِرَمی مانند مایکل دبلیو اسمیث (Michael W .Smith) و گروه تِرد دی (Third Day) حضور داشتند و حامی مالی آن نیز شرکت «شورولت» بود .
لوکیدو مردی نیست که بتوان آن را با ارقام، محصولات و جوایز سنجید. او مصاحبه‌های خبری خود را اخیرا کم کرده است زیرا فکر می‌کند که رسانه‌ها و مطبوعات مردم را از تعهدات خانوادگی و امور مذهبی دور می‌کنند. در اکثر مواقع، وقتش را در محل کارش می‌گذراند. لوکیدو از میزان پیشرفت خود در امور خانوادگی مانند داشتن همسری شایسته و سه دختر بی‌نظیر بسیار شگفت‌زده‌تر است تا موفقیت‌هایش در عرصه‌ی نویسندگی.

 

 

لوکیدو خود را این‌گونه معرفی می‌کند «من برای کتاب‌نخوان‌ها می‌نویسم». بااین‌حال، کتاب‌های پرفروش او بیش از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است، و به 54 زبان دنیا نیز ترجمه شده است. شاید او کتاب‌نخوان‌ها را با قلم موزون و طنز ساده خود کتاب‌خوان می‌کند، یا شاید، این مدل از خوانندگان در میان کلمات الهام‌بخش او، احساسات یک انسان مذهبی و معنوی دلسوز را حس می‌کنند.
پیام لوکیدو بسیار ساده است، خداوند تو را دوست دارد، به او فرصت بدهید. او نویسنده‌ی قلب‌های شکسته، انسان‌های تنها و بی‌پناه است و هم‌چنین، افرادی که خود را گناهکار می‌پندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =